Twórca gier kasynowych online, firma Booongo, ogłosiła, że została zmodernizowana i ulepszona jego oprogramowanie Promo UI, które ma stworzyć ściślejsze połączenie między główną rozgrywką każdego z jej tytułów a zestawem funkcji grywalizacji.
Firma planuje wprowadzić aktualizacje Promo UI 2.0 w trzech oddzielnych fazach. Najpierw zaprezentuje nowy system widżetów, który obejmuje funkcje promocyjne, w tym niezwykle popularne turnieje HYPE, nagrody zrzutów, zwroty gotówki i wkrótce wydany produkt Jackpot.
Nowe, zwijane i rozwijane widżety można znaleźć pod
nowym przyciskiem ikony Promo UI . Wszystkie zostały zaprojektowane, aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia graczy w stale powiększającym się portfolio automatów online Booongo.
Druga faza obejmuje aktualizacje wszystkich wyskakujących okienek w grze studia, które zawierają kluczowe informacje dotyczące powiadomień o promocjach, darmowych zakładów i innych nagród oferowanych graczom.
Ostatni etap ulepszeń obejmie
przebudowę wszystkich menu gry, która ułatwi aby gracze zrozumieli zasady i warunki trwających kampanii promocyjnych, w tym tabele liderów turniejów i pule nagród.
Aktualizacje zostały zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych i tabletów, w których miejsce jest ograniczone, aby zapewnić, że widżety nie będą
poważnie przeszkadzać w głównej rozgrywce każdego slotu, Booongo wyjaśnił w komunikacie prasowym szczegółowo, co nowego w Promo UI 2.0.
Aktualizacje zaprojektowane, aby zapewnić płynne wrażenia użytkownika
Uruchomienie niedawno zaktualizowanej promocji UI podąża za ulepszeniami UI i UX w portfolio gier Booongo, które niedawno zostały ujawnione. Studio powiedziało, że te ulepszenia podkreślają jego zobowiązanie do zapewnienia
„wysoce wciągającej rozgrywki” do stale rosnącej bazy graczy.
Komentując zaktualizowany interfejs Promo UI 2.0., Booongo Head of Account Management and Business Development Yuriy Muratov powiedział, że „narzędzia grywalizacji są bardzo ważne na dzisiejszym rynku”
i że ich nowo wprowadzone ulepszenia projektowe są ważnym krokiem dla jego firmy, jak to wygląda
„zapewnij płynne wrażenia użytkownika we wszystkich kanałach”.
Pan. Muratov dodał, że dzięki nowym składanym i rozwijanym widżetom ich gry są teraz wypełnione narzędziami promocyjnymi, które „nie powodują zbytniego zakłócenia podstawowej rozgrywki, która jest ostatecznie głównym atrakcyjność dla graczy”.
Booongo wprowadza ulepszenia do swojej oferty w związku z ciągłym rozszerzaniem swojej obecności na wielu rynkach . W ciągu ostatnich kilku tygodni firma wzmocniła swoją obecność w Ameryce Łacińskiej, regionie, który ostatnio nabiera popularności, dzięki umowom partnerskim z wiodącymi operatorami lokalnymi DoradoBet i Sellatuparley.
Zawarł również umowę na dostawę treści z nowicjuszem w branży
CatCasino, aby zapewnić mu dostęp do swoich kompletna kolekcja slotów. Nowe cyfrowe miejsce gier hazardowych, uruchomione dopiero na początku tego roku, koncentruje się na Europie Wschodniej, regionie Skandynawii, Rosji, Nowej Zelandii i Kanadzie, czyli wszystkich rynkach, którymi interesował się Booongo.