Azjatyckie kasyno internetowe dystrybutor gier, firma QTech Games, jeszcze bardziej wzmocniła swoje i tak już silne tempo dzięki niedawnej umowie z wschodzącą gwiazdą dostawcy treści iGaming, Lady Luck Games.
Zgodnie z warunkami tej ostatniej umowy, QTech zintegrował treści z obiecującego i wysoce innowacyjnego studia, aby dodać więcej różnorodności do swojej i tak już rozbudowanej platformy agregacji.
Nowo dodane gry obejmują najnowsze wydanie Lady Luck – Valley Of The Muses – a 10 – liniowy automat online inspirowany starożytną Grecją, a także innymi popularnymi tytułami up-and- nadchodzący twórca gier, taki jak Dragon Slayer i Ruler of Egypt.
Wiadomości o partnerstwie między QTech i Lady Luck pojawiły się wkrótce po tym, jak firma EveryMatrix ogłosiła strategiczną inwestycję w młode studio przed notowaniem w Sztokholmie. Kreator treści iGaming ma pojawić się na NASDAQ First North Growth Market pod koniec czerwca.
Ta nowa umowa z QTech poszerzy międzynarodowy zasięg Lady Luck i odblokuje niewykorzystane jurysdykcje, takie jak Azja, Europa Wschodnia i Ameryka Łacińska dla kreatora gier.
Należy ponadto zauważyć, że Lady Luck nie jest jedynym łącznikiem QTech z EveryMatrix. Pod koniec ubiegłego roku dystrybutor treści zintegrował gry z Spearhead Studios , własnego ramienia EveryMatrix zajmującego się tworzeniem gier.
Umowa rozszerza potok QTech 2021
Komentując tę ostatnią umowę, CCO QTech Games Ulf Norder powiedział, że jest oddany „rozwijaniu się na wysokim poziomie – treści wysokiej jakości, które przynoszą dochody naszym partnerom ” i że ich partnerstwo z Lady Luck jeszcze bardziej rozszerza ich już „imponujący sekwencyjny potok dla 2021”.
Pan. Norder kontynuował, że w konkurencyjnej przestrzeni iGaming tylko zawartość premium może oddzielić firmę od tłumu i że są podekscytowani widząc, jak Lady Luck spełnia to zapotrzebowanie dzięki swoim grom ” „Oszałamiająca grafika w połączeniu z najnowszymi modelami matematycznymi zapewnia doskonałą rozgrywkę i zmienność o dużej zmienności tam, gdzie jest to preferowane”.
Kenny Dahlsjö, wiceprezes ds. Sprzedaży w Lady Luck, powiedział, że współpraca z QTech daje im fantastyczną okazję do rozszerzenia ich produktów ” ślad na ważnych rynkach, które wykazują stały wzrost. Pan Dahlsjö powiedział dalej, że ich sojusz z dystrybutorem treści stanowi doskonały „ wyrównanie sił twórczych , zaawansowana technologia i solidna wiedza biznesowa, które […]
pomagają zmienić wrażenia użytkowników na całym świecie. ”
Firma QTech odniosła wiele sukcesów przez kilka miesięcy, ponieważ niedawno wprowadziła pierwszą w branży funkcję nagród dla wielu dostawców – Network Progressive Jackpot – aby rozpakować najnowocześniejszy zestaw narzędzi do pozyskiwania i zatrzymywania dla swoich partnerów na całym świecie. Dodanie tej nowej funkcji ma jeszcze bardziej pomóc firmie osiągnąć cel, jakim jest zostanie wiodącym dostawcą rozrywki w kasynach online w Azji i na innych rynkach wschodzących o dużym potencjale wzrostu o 2023.