Lightning Box świętuje kolumbijski debiut w Ameryce Łacińskiej z Betsson

lightning-box-swietuje-kolumbijski-debiut-w-ameryce-lacinskiej-z-betsson

svg%3E

Innowacyjny deweloper automatów internetowych z Sydney, Lightning Box, zadebiutował treści na cyfrowym rynku gier w Kolumbii za pośrednictwem swojego wieloletniego partnera dystrybucyjnego SG Digital, pojawiły się wiadomości w piątek.

Studio wypuściło na rynek dwie najpopularniejsze ostatnio wydania z czołowym operatorem Betssonem, z których dwie to Blown Away i Dragon Palace.

Ta ostatnia gra już cieszy się dużą popularnością wśród lądowych graczy z Kolumbii. Dragon Palace został uruchomiony w kasynach stacjonarnych w Ameryce Południowej wraz z Lost Temple, kolejnym hitem dewelopera, za pośrednictwem agregacji Inspired Platforma.

Betsson, duży wielomarkowy operator kasyn online i zakładów sportowych na wielu regulowanych rynkach w całej Europie, wkroczył do regulowanej przestrzeni iGaming w Kolumbii latem 2020, gdy uzyskał 20% udział w lokalnie licencjonowanym operatorze Colbet.

Colbet, poprzez swoją witrynę colbet.co, oferuje zarówno kasyna online, jak i produkty do zakładów dla lokalnych graczy. Marka jako jedna z pierwszych otrzymała licencję od lokalnego regulatora Coljuegos, po reorganizacji rynku kolumbijskiego w 2014.

Założona w 2004 przez weteranów gier kasynowych Petera Causleya i Davida Little, Lightning Box jest wiodący niezależny twórca treści zarówno dla branży internetowej, jak i lądowej. Produkty firmy są obecne na wielu rynkach za pośrednictwem jej partnerów operatorskich i głównych platform agregujących treści, w tym

SG Digital, Microgaming i Konami

.

Debiut w Ameryce Łacińskiej i Kolumbii

Premiera Lightning Box z firmą Betsson to pierwsza wyprawa studia nie tylko w cyfrowej przestrzeni hazardowej Kolumbii, ale także w Ameryce Łacińskiej.

Komentując swoje najnowsze ważne wiadomości, dyrektor generalny i współzałożyciel Lightning Box Peter Causley powiedział, że ich wprowadzenie online w Kolumbii jest dowodem, że ich produkty mają uniwersalny atrakcyjność na wielu rynkach . Dodał, że gracze na automatach z Kolumbii już od jakiegoś czasu cieszą się dwoma swoimi tytułami w kasynach naziemnych i są podekscytowani, że mogą teraz oferować im gry Lightning Box również na ich urządzeniach osobistych.

Spośród gier, które wybrali do uruchomienia w Kolumbii, pan Causley powiedział, że Dragon Palace był naturalnym miejscem do wejścia na rynek iGaming w tym kraju po wczesnym sukcesie w kasynach fizycznych i że mają nadzieję, że druga gra pójdzie równie dobrze. Dodał, że mają również nadzieję, że Kolumbia jest

pierwszym z wielu krajów Ameryki Łacińskiej, które powitają gry Lightning Boxa, ponieważ region nadal wprowadza regulacje.

Wiadomości o kolumbijskim debiucie studia pojawiają się wkrótce po premierze swojego najnowszego automatu online –

Silver Pride

– na regulowanym rynku iGaming New Jersey jako najnowszy kamień milowy w ekspansji w USA. Producent gier wkroczył do Garden State w 2014 i przez ostatnie siedem lat rozwijał tam swoją obecność.

Dodaj komentarz