Deweloper gier kasynowych dla urządzeń mobilnych OneTouch przygotowuje się do po raz pierwszy wkroczyć na dynamicznie rozwijający się japoński rynek kasyn online z planowanym wprowadzeniem serii premium, zlokalizowanych treści we współpracy z lokalnie popularnym studiem.
OneTouch planuje wypuścić do 10 zlokalizowanych automatów online i tabel gier w pierwszej fazie japońskiej ekspansji.
Projekt, rozgrywka i zestaw funkcji każdego z nowych tytułów skoncentrowanych na Japonii byłyby zgodne z dokładnymi badaniami rynku i
potrzeby i zachowanie japońskich graczy.
Studio ma początkowo wypuścić dwie gry premium na lukratywnym rynku. Zarówno BeatEx i Koty jubilerskie zostanie wprowadzony 2 sierpnia. Do 10 kolejne tytuły zostaną wydane w nadchodzących miesiącach w ramach japońskiej kampanii rozszerzającej OneTouch.
OneTouch powstał w 20200 z misją
wypełnić lukę na rynku mobilnych gier stołowych premium. Od pierwszego dnia studio przyjęło podejście do projektowania z myślą o urządzeniach mobilnych, co pomogło mu szybko umocnić się jako renomowany twórca i dostawca automatów premium, gier stołowych i tytułów kasyn na żywo.
Siedziba główna studia znajduje się w Tallinie w Estonii, posiada również centra w Hiszpanii, na Ukrainie, na Malcie i na Filipinach. Twórca gier jest licencjonowany i regulowany przez Malta Gaming Authority.
OneTouch wkracza na rozwijający się rynek
OneTouch stawia na cel na rynku japońskim, ponieważ jest jednym z najszybciej rozwijających się na świecie. Rynek odnotował szczególnie silny wzrost w ciągu ostatniego roku ze średnimi poziomami wydatków na aktywnego gracza znacznie powyżej typowych europejskich benchmarków . wskazał po dokładnym przestudiowaniu japońskiej przestrzeni iGaming.
Komentując ich najnowsze przedsięwzięcie, Petra Maria Poola, Head of Business Development and Operations, powiedziała, że pierwsza połowa roku była fenomenalna dla studia iGaming z ich wejście na bardziej strategiczne rynki , w tym Amerykę Łacińską, a teraz Japonię.
SM. Poola zwrócił uwagę, że oba regiony są obecnie w fazie eksplozji i oferują nieskończone możliwości rozwoju treści premium. Urzędnik OneTouch obiecał również, że w nadchodzących tygodniach i miesiącach pojawi się o wiele więcej ogłoszeń w krajach Ameryki Łacińskiej i Japonii.
Debiut studia na rynku japońskim jest zgodny z
podobną strategią ekspansji w regionie Ameryki Łacińskiej. Firma zadebiutowała na tym ostatnim rynku na początku tego miesiąca po tym, jak uzyskała certyfikację umożliwiającą oferowanie kilku najbardziej wydajnych tytułów mobilnych w Kolumbii.
W ciągu najbliższych kilku miesięcy OneTouch zamierza również wprowadzić swój produkt kasynowy na żywo w tym kraju i rozszerzyć na inne wschodzące terytoria Ameryki Łacińskiej.
Nie tak dawno temu twórca treści iGaming połączył siły z
White Hat Gaming, aby uzyskać dostęp do większej liczby marek kasyn online i rynków regulowanych.