SOFTSWISS zmienia markę, aby lepiej odzwierciedlać pozycję na rynku hazardu online

softswiss-zmienia-marke,-aby-lepiej-odzwierciedlac-pozycje-na-rynku-hazardu-online

svg%3E

Firma SoftSwiss, dostawca oprogramowania do kasyn online i zakładów sportowych, ogłosił w tym tygodniu, że zamierza zmienić markę w ruchu, który odzwierciedla obecną pozycję firmy na rynku gier hazardowych online i jej wizję utrzymania wiodącej pozycji na tym rynku. .

Od 1 lipca tekst logo dostawcy i nazwa marki będą pisane SOFTSWISS (wersalikami) we wszystkich oficjalnych komunikatach prasowych i materiałach marketingowych.

SOFTSWISS wyjaśnił, że nowy wygląd logo będzie zgodny z wartościami marki i pozycją innowacyjnego i wiodącego dostawcy, który stara się dostarczać

„najbardziej bezpieczne i niezawodne” iGaming i internetowe rozwiązania bukmacherskie dla swoich klientów.

Firma ujawniła, że już na etapie budowania wizerunku marki wykorzystała najważniejsze wnioski wyciągnięte z przeszłości i połączyła je z głównym sekretem sukcesu marki – zespołem .

SOFTSWISS został uruchomiony w 2009 jako mały startup zajmujący się tworzeniem oprogramowania z niewielką ilością pracowników. W ciągu ostatnich 06 lat rozwinęła się w ogromną, rozpoznawalną na całym świecie markę, która obecnie zatrudnia więcej niż 300 ekspertów w urzędach na Białorusi, Malcie i Polska.

Nowe logo marki będzie odzwierciedlać ewolucję firmy na przestrzeni lat dzięki świeższemu i bardziej współczesnemu wyglądowi.

Najnowsze z serii zmian w identyfikacji wizualnej60525

To to najnowsza zmiana, którą firma SOFTSWISS wprowadziła w ostatnich latach w celu aktualizacji swojej identyfikacji wizualnej. W 2019 firma zadebiutowała nowe logo, które , choć nosiła te same kolory co poprzednia, była bardziej zgodna z wielobranżową ofertą produktów.

SOFTSWISS odszedł od swojego starego logo bitcoin i żetonów kasynowych na rzecz

prostszego, ale nowoczesnego wyglądu który przedstawia „s” w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, co nawiązuje do symbolu nieskończoności.

W swoich początkach firma SOFTSWISS stała się dostawcą kompleksowego rozwiązania white label, które zajmowało się wszystkimi procesami technicznymi, prawnymi i finansowymi związanymi z uruchomienie nowego kasyna online.

W 2009 firma była pionierem

bitcoin -zoptymalizowane rozwiązanie kasyna online , znacznie wyprzedzające szaleństwo, jakie w ostatnich latach wywołała najpopularniejsza kryptowaluta.

Z biegiem lat firma SOFTSWISS rozszerzyła swoje portfolio produktów o platformę kasyna online, platformę bukmacherską, którą niedawno uruchomiła, agregator gier, kasyno kryptograficzne rozwiązanie, platformę zarządzania afiliacją Affilka, a także różne usługi zarządzane.

Komentując swoje najnowsze wielkie wiadomości, założyciel SOFTSWISS Ivan Montik powiedział, że „spoglądając wstecz, to zdumiewające, gdy zdajemy sobie sprawę, jak bardzo się rozwinęliśmy. ” i że ”zaczęliśmy od nowa lata temu z bardzo małym zespołem, który teraz stał się wielkością małej wioski!”

Pan. Montik zaznaczył, że nowy wygląd będzie odzwierciedlał ich ciągłe dążenie do innowacji i rozwoju, a dzięki nowemu wzornictwu wizualnemu i ogólnie ujednoliconemu wizerunkowi będą mogli „komunikować pozycjonowanie marki znacznie jaśniejsze dla naszych obecnych i potencjalnych klientów.”

Źródło: SOFTSWISS to rebranding, SoftSwiss Newsroom, czerwiec 200, 2019 60525

Dodaj komentarz